Szanowni Państwo!

Uprzejmie informujemy, że w zbliżającym się roku szkolnym zmienią się zasady składania zamówień na posiłki w stołówce szkolnej. Od września 2014 r. będzie to możliwe jedynie poprzez program dostępny pod adresem https://obiady.gfo.pl . Program umożliwia składanie zamówień, zmianę wybranego zestawu oraz złożenie rezygnacji. Ponadto zapewnia Państwu bezpośredni dostęp do menu i salda. Przy tej okazji uprzejmie informujemy, że wpłaty dokonywane przez Państwa będą księgowane w miarę możliwości, jednak nie rzadziej niż raz w tygodniu.

Aby złożyć zamówienie konieczne jest założenie konta poprzez wypełnienie formularza rejestracyjnego, dostępnego pod wskazanym powyżej adresem. Po wpisaniu wymaganych danych oraz oświadczeniu o zapoznaniu się z regulaminem Państwa zgłoszenie zostanie przesłane do administratora. Po weryfikacji danych login i hasło zostanie przesłane na wskazany przez Państwa adres mailowy.

Uprzejmie informujemy, że w sytuacjach awaryjnych istnieje możliwość zakupu pojedynczego obaiadu za gotówkę w stołówce szkolnej. Zakupu będzie można dokonać do godziny 8.30 danego dnia, z wyłączeniem godzin wydawania posiłków (11.45 - 14.15).

Jednocześnie informujemy, że zmianie uległ Regulamin pracy stołówki szkolnej. Prosimy o zapoznanie się z jego treścią.
Zarówno regulamin, jak i menu dostępne będą w stołówce szkolnej.

W przypadku jakichkolwiek pytań lub wątpliwości proszę o kontakt mailowy (obiady@gfo.pl) lub telefoniczny 793 568 179.